Školní jídelna Slatina
AKTUALITY
28.06.2018
Ukončení možnosti platby formou inkasa
Od 1.9.2018 nebude nadále možná platba přes inkaso
celý článek...
Ukončení možnosti platby formou inkasa
20.06.2018
Prázdninový provoz 2018
Prázdninový provoz - informace
celý článek...
Prázdninový provoz 2018
22.08.2017
Počet stravovacích dnů v jednotlivých měsících
Počet školních (tedy stravovacích) dnů v jednotlivých měsících šk.roku 2017/2018
celý článek...
Počet stravovacích dnů v jednotlivých měsících
25.06.2015
Úřední hodiny - prázdniny 2018 - srpen
Úřední hodiny ve šk.jídelně před začátkem šk. roku 2018/19.
celý článek...
Úřední hodiny  -  prázdniny 2018 - srpen
21.10.2014
Alergeny
Uvádění alergenů ve skladbě jídla bude vždy uvedeno na jídelníčku Dle nařízení EP a Rady (EU) č.1169/2011 o poskytování informací o potravinách spotřebitelům, s platností od 13.12.2014
celý článek...
Alergeny
14.06.2013
Předpis plateb stravného na červen 2018
Platby - stravné červen 2018
celý článek...
Předpis plateb stravného na červen 2018
03.01.2013
Změna objednávek přes internet
Od 1.1.2013 máte možnost přihlašovat i odhlašovat stravu přes internet den předem do 13hod.U strávníku ZŠ můžete oběd č.2 volit 2 dny předem do 13hod.Změna objednávek přes internet


OBJEDNÁVKY OBĚDŮ

Odhlašování a přihlašování:

veškeré změny ve stravování tj. odhlašování a přihlašování je nutné vyřídit nejpozději
1 den předem do 13 hodin na tel. čísle 545 217 289
.

POZOR v době všech školních prázdnin všechny změny pouze mailem  nebo telefonicky na tel.čísle uvedeném výše do 10:00 hod na následujíci den.

V případě nemoci dítěte si můžete první den oběd vyzvednout ve školní jídelně. Na ostatní dny je nutné dítě odhlásit dle vyhlášky 107/2005 Sb. 

Odhlášky na následujíci den musí být uskutečněny nejpozději do 13,00 hod -

-přes internet, mailem sjslatina@volny.cz, telefonem 545 217 289, osobně v kanceláři ŠJ

V současnosti jsme zřídili pro strávníky možnost objednávat stravu prostřednictvím
internetu, mobilního telefonu a WAPu. Pro registraci strávníků a pro objednávání stravy
na internetu postupujte podle následujících pokynů:


Registrace služby
1. Pokud o tuto službu budete mít zájem, tak při obdržení přihlášky ke stravování vyplníte kolonku "Mám zájem o aktivaci internetu"

Uživatel - je evidenční číslo strávníka vedené v našem systému ( lze použít,jako variabilní symbol při bankovním spojení )              
Heslo - může obsahovat čísla a písmena bez diakritiky

Heslo, e-mail a zasílané zprávy můžete kdykoliv později změnit po přihlášení
do systému v sekci Nastavení uživatele.


Objednávání stravy
Od následujícího dne po registraci lze pak objednávat stravu 1 den předem též na internetu na adrese:

www.strava.cz

1. Po otevření sekce zadáte číslo zařízení 0679. Pokud číslo zařízení uložíte nemusíte při dalším přihlášení již číslo zařízení zadávat.

2. V dalším dialogu zvolte položku Přihlášení uživatele.

4. Dostanete se do dialogu pro přihlášení. Nyní jste přihlášeni do " své jídelny "

5. Vyplňte a potvrďte položky Uživatel a Heslo, které jste si zvolili při registraci služby
(viz bod 1). Jste přihlášeni do systému a můžete do výše konta přihlašovat stravu.
6. Pro objednávání stravy potvrďte položku Objednávky stravy. Proveďte požadované
změny svých přihlášek a odhlášek. Změny nezapomeňte uložit potvrzením položky
Odeslat.

7. Ze systému se odhlaste potvrzením položky Odhlášení uživatele.


V sekci nastavení uživatele můžete zadat e-mailovou adresu,na kterou Vám systém může zasílat tyto zprávy:
- potvrzení objednávky
- nedostatečná výše konta
- neodebraná strava
- měsíční přehled

Při zřízení služby můžete určit, které z těchto zpráv si přejete zasílat.

Další pokyny, podrobnosti a návody naleznete na www.strava.cz

 

 
NAŠI PARTNEŘI
MAKRO Cash &Carry ČRNOWACO CZECH REPUBLIC s.r.o.AG FOODS GROUP a.s.BONDUELLE s.r.oMADETA a.s.VARNEAGasrto ALDA
i-com - prezentace školních jídelen